top of page

Příliš neobyčejná na to, aby nedostala kytku


Tak jsem nad tím přemýšlela. Dlouho jsem nic nenapsala, fakt jsem chtěla, ale nějak nebylo o čem. Většinu času píšu své články ve chvíli, kdy jsem v nějaké „depce“ a potom se z ní zázračně vyhrabu, něco si tím uvědomím a vás tím chci také obohatit a povzbudit. Dlouho jsem ale neměla vztahovou krizi. Nějak mě obcházela. Ne, že bych si stěžovala, vždy jsem si přála být v pohodě, jakože skutečně dlouho v pohodě, s tím že nikoho nemám. Nicméně teď jsem nemohla psát. Dodnes nemám moc o čem psát. Nemysli si má přítelkyně, že mám teď zcela šťastný život, zase mě potkávají jiné trable. Nicméně nějak se mi povedlo si znechutit ve své hlavě vztahy. Možná až moc. No, ale nepředbíhejme, pojďme na to postupně.

Je Valentýn. Všimla sis? Já ano. Na mých sociálních médiích se opět strhl velký nával romantických párových fotek. Každý někde byl, když už nikde nebyli, tak si alespoň nasdíleli nějaké romantické věty navzájem na svou facebookovou zeď. Také se mi ale zalila zeď druhou vlnou lidí – těch, kteří jsou dnes sami. Tito lidé sdíleli hořké věty, vtipná meme urážející dnešní den anebo statusy vyjadřující rozčílení dané osoby nad dnešním dnem. Co jsem si ale dnes uvědomila je to, že se za tím může skrývat mnoho zlomených srdcí a nevyslyšených modliteb a nešťastných duší. Jak to vím? Až do letošního Valentýna jsem byla touto holkou. Holkou, která chtěla vztah, ale neměla ho. Holkou, kterou dnešní den rok za rokem dost zraňoval.

Nevím jak jsi na tom dnes ty, má milá kamarádko, nicméně já bych tě chtěla moc a moc povzbudit. Dnešní den je jen a jen den. Všimla sis někdy, že se život dokáže změnit ze vteřiny na vteřinu? Právě teď sedím na sedačce ve svém pokoji, ve svém bytě, ale za půl hodiny mi může na dveře zazvonit můj budoucí manžel (jestli to udělá, tak se bojím, protože je to stalker – nedovedu si představit jak jinak by věděl kde bydlím). Nikdy nevíš co se stane za pár minut. Je zajímavé, jak se jako holky dovedeme trápit nad přítomností tím, že si vyhrožujeme budoucností. „Už NIKDY si NIKOHO nenajdu.“ „FOREVER alone“ „Zestárnu jako stará panna“ „Pořídím si 100 koček a budu jen a jen s nimi po zbytek svého života“. Teď se usmíváš, ale nezveličujeme právě takto mnohdy svůj jeden den, který nevypadá přesně tak, jak bychom chtěly aby vypadal?

Právě dnes je ten den, kdy bude dobré si uvědomit, že je to jen jeden další den. S největší pravděpodobností nebudeš sama navždy (já vím, teď máš v hlavě tu myšlenku toho, že co když ty zrovna budeš… tak tu myšlenku prosím zase pošli tam odkud přišla), dnešní den je jako každý jiný den. Buď sama sebou, využij toho, že se kolem tebe ještě netočí žádný muž, začni nový kurz – možná bude fajn se naučit vařit, začít sportovat, co třeba se naučit malovat nebo zpívat… Nežij svůj život tak, že čekáš na někoho. Ztratíš tím drahocenné chvíle svého života. Sama o sobě, tak jak jsi, jsi nádherná, silná a skvělá holka, tak to uchop a udělej z toho maximum!! Ne proto, abys zaplácla čas, než se objeví tvůj muž, ale proto, abys využila toho, že tu ještě není, pak už na spoustu věcí čas mít nebudeš.

Já si dnešní den moc a moc užila. Vstala jsem, koupila jsem si kávu, dostala jsem sušenku a kytku (ani jedno od chlapa!) po práci jsem se šla projít noční romantickou Prahou a koupila jsem si výbornou večeři, doma jsem se podívala na krásný film a prostě jsem se jen radovala z toho jak byl dnes krásný a slunečný den. Dokonce jsem se přistihla jak se dívám na ty chlapy s růžemi a bonbony jako na něco, co bych přeci ještě nechtěla. Teď mě nechápej špatně – samozřejmě, že chci! Čekám s otevřenou náručí na toho jednoho prince, který se ukáže, který bude odvážný a bude dobývat mé srdce, který bude Bohabojný a bude mít srdce na pravém místě. Vím, že přijde a vím, že někde na světě je. Kdo ví, třeba si dokonce čte tenhle článek. Ale dokud nepřijde, má milá, tak já nebudu mít z dnešního dne a dokonce ani z každého dalšího hrůzu, budu se radovat a usmívat, budu tančit a zpívat (to ale jen v koupelně a prázdném bytě) a budu volat do nebe radostné díky, protože můj život tak jak je je nádherný dar. Každý den je radostí.

A tak moje milá kamarádko, nezoufej. Nemáš k tomu vůbec žádný důvod. To, že dnes nemáš kytku od muže svých snů neznamená, že ji nebudeš mít za rok. Pouze to znamená, že máš další den na to, aby ses culila směrem k nebi a ne směrem ke chlapovi. Využij toho a utíkej za naším Tátou. Ať už tomu věříš nebo ne, On je ten jediný kdo ti dovede potěšit srdce. Muž to zvládne, ale jen dočasně a omezeně, ale Král Králů a Pán Pánů, Stvořitel všeho je tím kdo zná tvé srdce perfektně a dokonale a kdo jediný ví přesně do detailu co udělat, abys dnes měla radost. Tak vypni ten romantický film, který tě jen rozhodí, přestaň si prohlížet na facebooku fotky své kamarádky, která se zrovna zasnoubila a rozhlédni se pořádně kolem sebe. Máš vše co potřebuješ k tomu, aby ses dnes radovala, jen otevři oči, podívej se směrem k nebi a usmívej se… Králi Slávy ses totiž zalíbila a dnes by s tebou rád strávil den zamilovaných.


Featured Posts
Recent Posts
bottom of page