top of page

Příliš neobyčejná na to, abys ji ingoroval

Vím, že obvykle všechny mé články patří holkám. Ale v průběhu toho, jak články přidávám tak se objevuje více a více kluků, kteří jsou zvědaví co že to radím těm holkám. Tak jsem se rozhodla, že svůj dnešní článek věnuji klukům a ne holkám. Holky nemějte strach, bude to o holkách, takže z toho nevyjdete úplně s prázdnou. Mám pár věcí, které bych vám upřímně chtěla říct.

Ale začneme postupně. Poslední dobou přemýšlím nad tímto tématem více a více. Vidím kolem sebe mladé a super kluky, v Americe jsem jich viděla ještě více, ale jakoby jim nešlo najít si holku, která by splňovala jejich požadavky. V čem to je? Je přece daleko více holek křesťanek, které se trápí samotou a čekají na toho prince, který ne a ne přijít. Maminka s tatínkem mi často říkali, že jsem krásná. Kamarádky mi říkají, že jsem krásná. Bůh mi říká, že jsem krásná a starší lidé, kteří už se nebojí, že by něco ztratili mi taky neváhají zalichotit, tak čím to je, že jsem stále sama? Pokud jsem krásná, tak bych přeci dávno měla pyšně nosit prsten na ruce a dělat každé ráno manželovi snídani do postele. Čím více nad tím přemýšlím, tím více mi to dává smysl. Věřící kluci dnešní doby samozřejmě hledají dívku, která bude kouzelná a krásná svým srdcem. Nicméně hledají ve stejnou chvíli i holku, která bude krásná navenek. Která bude mít prostě vše.

Nemyslete si teď, že bych chtěla kárat kluky za to, že touží po nádherné dívce. Ani omylem. Myslím si, že si zaslouží dívku svých snů a měli by o ni usilovat a hledat ji. Nicméně, myslím si, že někdy se někteří kluci rozhodují dobrovolně krásu dívky přehlížet. Nechtě mě to vysvětlit. Když jsem odjížděla do Ameriky, tak jsem letěla přes Miláno. Byla jsem plná nadšení z nového místa, plná odhodlání všechno prozkoumat a poznat. Byla jsem nadšená z každého baráku a fotila jsem každou kostku na zemi. Všechno se mi zdálo tak nádherné, nové a vzrušující. Tajil se mi dech. Když jsem přiletěla do New Yorku, tak má zamilovanost do architektury a do cestování jen rostla a rostla. Po cestě zpátky jsem se zastavila ve Stockholmu, opět jsem byla uchvácená nádherou nového města, když jsem však přiletěla do Evropy a rozhodla jsem se navštívit Vídeň a prozkoumat architekturu tohoto města, tak jsem byla daleko méně nadšená. Neberte mě doslova, Vídeň je uchvacující město, nicméně já už jsem toho viděla po celém světě tolik, že už mě ve Vídni neuchvacovala každá kostka a každý barák, nýbrž jsem záměrně vyhledávala jen architektonické skvosty.

Domnívám se, že podobně to mají dnešní kluci. A není to jejich vina. Každý den vidí reklamy s upravenými fotkami nádherných, překrásných slečen. Vidí modelky, vidí facebookové fotky, které přiznejme si to holky, často nejsou přesně takové, jak vypadáme každý den. Kluci dnes vidí jednu krásnou tvář za druhou, je jich tolik, že už si přestali všímat každého baráku a každého kamínku, nýbrž vyhledávají jen skvosty. A tak přestávají být spokojeni s tím, co vidí okolo sebe. Častokrát totiž vidí holku, která má nádhernou postavu, ale v obličeji je fádní. Holku, která má překrásné oči, ale nemá rovné ani bílé zuby. Holku, která je krásná, ale má o pár desítek kilo navíc. Vždy se najde nějaké ale. Potom jsou tu krásné holky, u kterých zase moc nesedí charakter nebo povaha nebo srdce. A tak se kluci dostávají do nekonečného kruhu bloudění za tou jednou vysněnou princeznou.

Nedávno jsem se procházela po Praze. Bylo asi 9 hodin večer, sluníčko postupně začalo zacházet a vytvářelo nádherné zlatavo--červené odlesky na štítech budov. Prahou v tuto hodinu procházím často a ne vždy si tohoto nádherného divu, který Bůh tvoří všímám. Ne vždy na to mám náladu. Ten den jsem však náladu měla, tak jsem se procházela hodiny a hodiny a jen jsem se usmívala a obdivovala tu nádheru, kterou Bůh stvořil, tu krásu, kterou právě tímto západem slunce odhaluje. A uvědomila jsem si jedno - co když i v každé jedné z nás dívek je krása, která musí být odhalena? A teď nemluvím o té vnitřní kráse. Ani jednu z těch budov jsem neviděla uvnitř, všechny najednou začaly zářit zvenku, protože já jsem se rozhodla, že chci vidět jejich krásu. Možná, jen možná (skutečně je to jen návrh) je možné vidět krásu každé dívky, když se pro to člověk rozhodne.

Podle Bible má být žena korunou krásy pro muže, vítězstvím, něčím nádherným, čím se bude moci chlubit. A tak bych chtěla popřát každému klukovi a každému mému čtenáři, aby mu to hledání toho mistrovského díla šlo s pořádnou řádkou moudrosti. Ne vždy se totiž za krásným leskem skrývá skutečné zlato. Přála bych si, abychom v Čechách mohli vidět více a více a více párů, kteří budou inspirovat druhé jejich půvabem a krásou, jejich odhodláním jít za Bohem dál než doposud. Jejich vůlí, vírou a silou.

PS: Kluci, když už jednou objevíte tu jednu princeznu, která bude krásná jak navenek, tak uvnitř, tak jí nenechávejte jen tak jít! Někdy holky hrají nedobytné, ale vyplatí se o ni usilovat, pokud je tak vzácná! :)


Featured Posts
Recent Posts
bottom of page