top of page

Příliš neobyčejná na to, aby to vzdávala

Moje milá čtenářko, dnes navážu na poslední dobou celkem řešené téma. Možná trošku zavádějící nebo kontroverzní, možná si budeš říkat už od názvu, že dál číst nechceš. Nicméně věřím tomu, že toto téma je velmi nutné adresovat dnes, v této době. Randění s nevěřícím. Oukej, právě teď jsem ztratila polovinu čtenářek jen na titulku. Říkáš si proč to vůbec řešit, proč to hrotit, tak hold některé holky chodí s nevěřícím klukem, vždyť tu na ně už nikdo jiný nezbyl, tak co měly dělat? Jít do celibátu? To by bylo trošku škoda, nemyslíš?

Na začátek tohoto tématu bych chtěla říct, že Bible neříká nic o tom, jestli chodit nebo nechodit s nevěřícím člověkem - Bible nemluví o chození. Nicméně mou otázkou na tebe je, proč bys to vůbec dělala, proč bys vůbec šla do vztahu s někým, kdo nemá na prvním místě to, co máš na prvním místě ty? Nemysli si, já to moc dobře chápu, že je nádherné to, že má na prvním místě tebe a nebojí se ti to dát najevo. Nicméně já nevím jak tvým snem, ale mým snem už od mládí bylo, aby můj muž na prvním místě miloval Boha a ne mě. Kam se tento sen ztratil? Hledala bych ho pod výmluvami typu “byla jsem naivní, takový neexistuje; když se rozhlédnu všude kolem nikdo tu není; vidělas ho? Je skvělej, takového bych v křesťanské sféře nenašla” Je mi to líto, nechala ses oblbnout a obalamutit úplně stejně jako Eva v ráji. Nechala sis nalhat, že tohleto, co teď vidíš a co ti připadá tak lákávé pro tvé oči i chuťové buňky je pro tebe to nejlepší řešení. Víš co je škoda? Že to nejlepší řešení tímto zahazuješ.

Mrzí mě, když v dnešní době sleduji jak se jedna holka za druhou dávají dohromady s nevěřícími kluky, jakoby tím řvaly - jsem nedoceněná, potřebuju být milovaná a obdivovaná, už nemůžu déle čekat - přitom tu největší lásku, milost a ocenění tímto ztrácí a zahazují, protože se rozhodují pro dočasné a tak prchlavé řešení. Mrzí mě, že holky dnešní doby raději volí vlastní řešení, než důvěru Bohu v tom, že On rozhodně ví, co dělá. (A pokud jsi jedna z těch, která to vzdala, pak je mi jasné, že ti teď v hlavě běhá milion myšlenek - většina z nich jsou výmluvy a omluvy, ačkoli sama dobře víš, že mám pravdu. Myslím si, že sama dobře víš, že jsi to vzdala a Bohu přestala důvěřovat.)

Pokud si čteš tento článek a jsi jednou z těch, která to vzdává, ale dočetla jsi to až sem, pak bych ti chtěla říct, že mi teď ukápla slza, to žes můj blog nezavřela doposud jen dokazuje, že Bůh ve tvém životě stále hraje zásadní roli. Prosím přestaň si nalhávat, že by jednou mohl uvěřit, že ho jednou dovedeš ke Kristu, oka, možná ano, ale nemusíš proto dávat všanc své srdce. Prosím přestaň si nalhávat, že máš stále na prvním místě Boha, kdybys měla, nikdy bys nevyměnila Jeho slávu za pomíjitelné štěstí. Podívej se do nebe, usměj se a zvedni hlavu, protože Král Slávy a Pokoje, ten který se sám nazývá Láskou ti běží naproti, čeká na tebe s otevřenou náručí a volá, že důvěřovat jen Jemu samotnému se skutečně vyplatí!

Pokud tento článek čteš a nejsi jednou z těch, která by to vzdávala, tak ti chci říct - usměj se, podívej se k nebi a kráčej po této zemi s hlavou vzpřímenou, protože víš kdo jsi, komu patříš a že o tebe bude postaráno, protože tvůj Táta v nebesích nezapomíná. Nezapomínej ani ty - jsi krásná a zasloužíš si poklad přímo od nebeského trůnu!


Featured Posts
Recent Posts
bottom of page