top of page

Příliš neobyčejná na to, aby hleděla na nedokonalosti

Již od útlého věku jsem se chtěla vdávat. Moje panenky si sháněly manžely, já si hrála na svatby a už od chvíle, kdy jsem byla vážně malá jsem věděla, jaké budu mít šaty, jaký budu mít účes a jakou budu mít kytku (jsem dost vděčná, že moje tehdejší já nebude plánovat mou budoucí svatbu, byla by dost kýčovitá!). Když jsem jen trošku dospěla do věku, ve kterém mi kluci přestali připadat tak blbí a začali mi vlastně připadat jako vhodní “kamarádi” tak jsem okamžitě po těchto kamarádech začala toužit.

Moje celé dospívání bylo o tom, že jsem byla každý týden zamilovaná do jiného kluka. Jeden den ten, potom ten. Flirtovala jsem s mnohými kluky a později se mi to velmi nevyplácelo. Lituji toho dnes? Ano, lituji toho, že jsem zranila pár srdcí na své cestě životem. Nicméně nelituji toho, že jsem byla takovou holkou, která nevěděla co chce a jak to chce. Proč? Protože kdybych byla jiná, tak dnes nepíšu blog a nikoho z vás nepovzbuzuji. Právě mé srdcovky mě dostaly na místo, kde jsem dnes a dostaly mě k tomu, že mě napadlo psát i dalším holkám.

Pamatuj si, ve tvé slabosti je tvá jedinečnost. Možná máš problém se svou váhou, se svou výškou, se svou povahou, se svou pletí, s čímkoli si jen myslíš, že máš problém, tak existuje jedno krásné řešení - otoč to naruby!! Ne vždy tvá slabost musí zůstat tvou slabostí! Dodnes se velmi chci vdávat a dodnes vyhlížím manžela za každým rohem, nicméně kdybych se na to dívala doposud jako na své chyby, tak bych nikdy nevyšla ze své ulity. Protože jsem se své chyby začala dívat jako na jedinečnosti, díky kterým můžu sloužit druhým lidem, jen proto jsem se někam pohnula.

Jsi nádherná a jedinečná! Nikdy na to nezapomínej a otoč své malé a drahocenné chybičky ve velké a skvostné poklady! Je v tobě daleko víc, než si myslíš. Je v tobě kus Boží povahy a kus Jeho podstaty. Je na čase, aby ses zvedla, podívala se směrem k nebi, usmála se, setřásla ze sebe strach a své chyby jsi otočila v drahokamy hodné chvály! Je na čase, abys o sobě věděla, že jsi příliš neobyčejná v nedokonalostech!


Featured Posts
Recent Posts
bottom of page